Valet och kvalet

Jag har ju sparat mina bokstavligt talat hårt ihopsvettade slantar från Sportlife för att unna mig något eget med gott samvete. Förutom lite klädinköp tänkte jag nu få tummen ur och faktiskt försöka boka något!
Säröhus där vi var häromveckan var ju rätt ok men jag är ju sugen på att få någon form av behandling också.
Har kikat på Arken och Sankt Jörgen och lutar lite åt Arken just nu. Jag vill bara ha lugn och ro, så lite folk som möjligt och tillgång till behandlingar. Sankt Jörgen fick mig lite anti med sina "Skogsregn" och Dunlätt". Vad är det för fel med att bara kalla det massage?

Har full förkylning nu förresten. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Elin

Har testat Sankt Jörgen, fick presenkort där men precis som du skriver så var det svårt att fatta vad man fick i Sommarregn, och dunlätt och allt va det hette :) Men det var en skön behandling som jag gjorde, någon ansiktsbehandling/massage. Fina lokaler och fint ställe!



2012-04-20 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0