Morgonsyssla

Jepps, det är moster som kikar fram där nere. Mamma och moster var tvillingar men utseendemässigt så olika som man kan bli, ljus och blåögd kontra mörk och brunögd.
Fick förvånansvärt snabbt dokumentet från Rikskrim och hoppas nu bara att de besvärliga portugiserna godtar det. Vissa uppgifter är ju utsuddade av någon anledning.

Regnet strilar ner på utsidan.

Loggade in på FB för första gången på tre dagar. Kan inte påstå att jag saknat det. Är det inte ute snart?

En kollega introducerade mig för det där "Wordfreud" eller vad det nu hette som finns till smartphones... Funderar skarpt på att springa och köpa en nu!
Fast jag ska ju till tandläkaren i eftermiddag vilket lär räcka för att lägga sordin på spenderartarmen. Och knappt hinner jag väl skriva under 24-månaders avbetalningen förrän "Wordfreud" är ute och ingen vill spela med mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaaaa! Spring och köp en smartphone så vi kan börja spela omedelbart bums!!! Jag har bara testat en spelomgång med det är riktigt roligt. :o)



2011-09-21 @ 09:39:33
Postat av: Linda till Anna

Det är ju bara så jäkla svårt att välja vilken phone man ska ha! Blir ju matt bara man ser utbudet.

2011-09-21 @ 09:50:43
Postat av: Elin

Jag spelar också mot dig så fort du skaffat en smart telefon!

2011-09-21 @ 18:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0