Åtta månader


Ägnat dryga två timmar åt att promenixa hit och dit, upp och ner längs våra snirkel snorkliga vägar. Här ska det placeras cacher! Har två cache"områden" i åtanke: "Olofstorp High" typ vilket jag nu jobbat mig med samt "Downtown Olofstorp" där gömmorna blir nere kring vårt gigantiska centrum. Elva troliga platser tog jag ut idag där nästa steg nu är att fixa själva cacherna med loggbok. Storlekarna blir allt från nano till small med majoriteten däremellan dvs micro.
Rejält svettig avslutade jag med en koordinat (Downtown Olofstorp) vid Bergumsvallen där Oo avslutade dagens träningspass så jag fick lift hem. Phuu!

("Vad står det?")

Vädret är kanon så dagen kanske fortsätter i cachingens anda. Vi lastar in vår idag åttamånaders avkomma och drar på en, denna gång förhoppningsvis barnvagnsvänlig runda. Gärna utan backar också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0