Tisdagsregn

Ganska skönt temperatur ute men regnet öser ner! Men det är väl ok så länge det inte gör det till helgen.
Har gjort ett misslycket försök att fläta mig själv. Tycker det är rätt fint med en vanlig enkel fläta och nu har jag ju längden på håret för det. Men hur fanken bär man sig åt?
En lycklig Oo kom hem igår efter att GAIS gett IFK däng i säsongens sista ödesmättade derby. Själv avnjöt jag en lugn kväll med snäll tjej och bus på golvet. Tycker det är så mysigt när hon kommer krypande, kravlar upp på mig där jag ligger och så lägger ned huvudet, ligger några sekunder och så iväg igen för att upprepa "vilo-stunden" en stund senare. Som att man vore en liten tankstation för trygghet hon återvänder till mellan leken och utforskandet.

Men nu är det dags att göra sig klar för jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0