Onsdag


Visst är de söta!? Oo har shoppat tillsammans med farmor halva dagen. Blev body, byxor och strumpor med. Själv hann jag knappt komma igång på jobbet förrän det var möte. Sen var det supportärende, och så möte igen och igen, och så support. Och så var dagen slut. Försöker bringa ordning i allt jag fått ta över och få lite koll men blir bara förvirrad. Fick avslutat en mindre testning i alla fall.

(Hur gick DET till??)

Ser fram emot lördag då vi åker till Stockholm. Känns som längesedan vi gjort något tillsammans då det varit väldans mycket på var sida med träningar, jobb och sådant. Förhoppningsvis går de många timmarna i bilen bra för lilltjejen men vi får väl se.

Blöh, mina inlägg känns så otroligt tråkiga och tunna nu förtiden. Finns bara tid och ork för knappa dagsrapporter. Jag stöter på nyheter eller händelser som väcker mycket tankar som jag vill få ner via tangentbordet, men där och då finns inte tid och sedan tappar jag inspirationen jag hade. Nåväl, så får det lov att vara ibland.


Kommentarer
Postat av: Evelina (lila c)

Din blogg är fortfarande mkt läsvärd, jag lovar!

2011-10-06 @ 07:32:01
Postat av: Anna

...och var hittade de skorna? Ett par såna skulle passa finfint till Iddes bruna overall. ;-)

2011-10-06 @ 13:20:32
Postat av: Linda till Evelina

Åh tack vad glad jag blir! :o)

2011-10-06 @ 13:57:12
Postat av: Linda till Anna

Johan tror att det var Hennes&Mauritz där koftan också köptes. Så då borde du kunna hitta dom där uppe också! :o)

2011-10-06 @ 14:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0