Förresten

Det står i displayen att telefonminnet är fullt. Mot bättre vetande och gott minne av tidigare erfarenheter försöker jag radera en mapp. Det går ungefär lika bra som förra gångerna, det vill säga inte alls. Mobileländet börjar radera så fint, men så totalhänger den sig så batteriet måste tas ut. Verkar vara det sättet som gäller, bit för bit så jag kan fortsätta använda min kära gammelfon ett tag till.
Jag snikar ju på Oos iFån för bland annat Wordfeud. Nu vill den dock plötsligt ha ett lösenord och vad är det då? Har provat alla vinklar och varianter utan framgång. Finns ingen möjlighet att liksom nollställa, efterfråga eller starta om appen. Lösenord eller glöm det. Jag är medveten om att de där 72 timmarna nog har gått nu, men jag har inte gett upp trots att jag låg under med trehundra poäng. Faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Anna

64 timmar och jag leder bara med 12 poäng... Men jag har hört att man bara ska starta om telefonen när man får det meddelandet. Vad vet jag...

2011-10-17 @ 13:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0