Coolt!

Ska strax göra mig klar för sängen, men vill bara delge vad jag såg när jag kom rullande påå väge upp mot huset. I mörkret avslöjar billyktorna något just som rör sig på vägen en bit framför mig. Rådjur och deras ljusa rumpor? Men nej, det är ju för mycket vitt, för utdraget. Det är ju benen på älgar! Två ganska stora kalvar och deras mamma lufsar makligt bortåt vägen upp mot grannen när jag kommer närmare. coolt!
När jag kommer in sover lilltjejen gott, Oo sitter och varvar ner i soffan framför tv:n och meddelar att fruktsallad finns färdig i kylen. Gottigt! En nyttig final på en nyttig kväll! Hela fjorton deltagare räknade jag till idag, kul! Nästa vecka är det specialklass då anläggningen firar fem år. Gratis träning för alla och massor av specialklasser där vi ska köra "Fight triathlon", 30 minuter combat, 30 minuter Forza och 30 minuter Box!
Men nu väntar sängen och min Oo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0