Kvarsittning

Så satt man här igen, torsdag i väntan på kvällens combat i Kållered. Lugnet och tystnaden lägger sig över landskapet och jag försöker jobba undan litegrann innan den extra matlådan ska gå några varv i mikron. Imorgon är det fredag - igen och det känns som jag inte fått något, eller snarare tillräckligt mycket gjort. Hela tiden kör man fast på smågrejer i testningen så stackars Gopi nere på VIT har aldrig en lugn stund! Det är ju inte bara jag heller som matar honom med grejer att fixa pronto!

Så lång tid för att skriva några rader och lägga in en bild. Men så har jag fått lite nyttigt gjort under tiden. Simultanförmåga liksom! Nu mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0