Bytt bytt!

Jag brukar vara lite försiktig när det kommer till att byta ut låtar. Många gånger verkar syftet vara att själva instruktören tröttnat på nuvarande koreografin, men då jag rätt ofta har nya deltagare får de aldrig någon riktig chans att komma in i koreografin om jag håller på och byter ut hela tiden. Samtidigt har man veteraner som är kräkless på vissa låtar så man får försöka finna den där gyllene medelvägen. Förra veckan framkom det vissa önskemål på låtar de tröttnat på så senaste veckan har jag bläddrat och lyssnat igenom mina gamla skivor. Jag vill inte för egen del heller byta till för besvärliga koreografier, men det hela slutade med att jag nu bara har en enda låt kvar av nuvarande koreografi! Får se om jag hinner tänka om till imorgon.

Så här ser det i varje fall ut just nu:
1. Down, New Divide (49)
2. Save your life! (31)
3. Shooting star (30)
4. We will survive (37)
5. Hymn (28)
6. No good (38)
7. Mortal combat (44)
8. I surrender (46)
9. I wont be crying (39)
10. Our solemn hour (37)

Klippet är låt nr fem. Pitcha upp den några snäpp och du har combatversionen. Najs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Skulle vara kul att testa köra några pass med dig som ledare. Du får komma upp och gästspela här uppe tycker jag. ;o)



Jag har ju bara testat combat en gång och då tyckte jag vissa övningar och instruktioner var riktigt kul - som att "greppa tag i någons huvud, dra det nedåt och sedan knäa personen i näsan". Aj. Väldigt tydligt instruerat men lite väl våldsamt kanske... :oP



2011-11-16 @ 13:28:05
Postat av: Linda till Anna

Hehehe, vill man ha ett snällt pass får man gå på Zumba eller Body Balance ;o)

2011-11-16 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0