Bastad

Vad man tydligen kallar "Berits lillasyster" härjar på utsidan. Man kan inte säga annat än att det är mäktigt när man går ut och hör hur det bokstavligt talat dånar i trädkronorna. Klass tre varningar är utfärdade (<30m/s) och man uppmanas att hålla sig inne. Jag hade dock inga större problem att ta mig till och från Angered där det mot all förmodan faktiskt blev två deltagare. Det blev ett riktigt myspass då de två var ovana nybörjare. Man får verkligen se till att kunna anpassa sig efter klientelet och tydligen gjorde jag det hyfsat ok när jag fick kramar till tack efteråt!

(Det enda jul"pyntet" hittills)

Varm och go efter en skön bastu, imorgon är det full fart igen men nu väntar soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0