Uppdaterat


Oo undrade om det inte var dags att uppdatera headern nu när jag är tillbaka på både vakteri och instruerande, så när lilltjejen nu sov så fint fick jag tummen ur!
Gulingen platsade inte längre, även om den kändes bra att ha med för att förtydliga vad jag avser när jag nämner den titt som tätt. Ville heller inte ha för hög header, och med en begränsning på 650 pixlars bredd fick lilltjejen gå före. Är inte tillräckligt haj på webbkodning för att få headern över hela sidan, dvs även över högermarginalen. Vågar inte mickla med blogg.se:s källkoder för mycket! Efter liten fundering blev det "Lilltjejen" istället för Ronja eftersom jag ju oftast kallar henne just Lilltjejen när jag skriver. Fia kallas ju faktiskt också mest för "Bäbis" här hemma, vilket tenderat att bli lite rörigt nu när man har en faktisk sådan, men när jag skriver försöker jag hålla vid hennes riktiga namn för att inte bli för rörig. Man kan ju kanske undra annars vilken bebis jag egentligen menar...! 
Nu ska jag försöka få i mig och lilltjejen lite lunch innan jag drar i till stan!


Kommentarer
Postat av: Denise

Headern blev jättebra!!

2011-05-06 @ 14:29:33
URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Tackar! :o)

2011-05-06 @ 21:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0