Nåt knas


Något knas hände med gårdagens inlägg så att i princip hela bloggen försvann. Men då jag inte grejat med koderna infann sig ingen större panik. Trodde det (som vanligt) var något med blogg.se men när allt fortfarande saknades idag raderade jag hela inlägget och allt annat poppade tillbaka. Får se om det var något med bilderna eller så provar lägga in några igen och ser om det funkar denna gång.

Det var första gången jag raderade ett inlägg! Skulle kanske ha sparat texten och helt sonika försökt trycka in det igen, men det är så dags att tänka på det.
En komprimerad sammanfattning:
Landet hela dagen i strålande sommarvärme.
Oos föräldrar är goda vänner med "Pangets" (Hakefjordens pensionat) ägare, och då de med kort varsel fick Östra IF:s fotbolls-Superette-lag på lunch ryckte jag och Monica in och hjälpte till vilket var riktigt roligt!
Liten promenad till havet där Oo försökte locka fram lite krabbor vilket inte gick något vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0