Måndag eller?

Det sade bara SWOOOSCH så var måndagen förbi! Får ju nedteckna en liten sammanfattning i alla fall.
Vaktjobbet blev en kall historia där regn och snålblåst förvandlade den bastuvarma Linda till en isglass på tre sekunder. Djurgårdens klack bestod av ett fåtal tappra själar som fick se sig besegrade med vad jag tror var 1-0. Det är ju inte första gången jag lämnar mitt uppdrag på Gamla Ullevi utan en susning om vad resultatet faktiskt blev. Men jag antar att mitt totala ointresse bara är en fördel då jag ju faktiskt ska jobba och inte snegla mot planen.
När jag kom hem överlämnade Oo en på uppdrag av lilltjejen, liten egenhändigt plockad morsdagsbukett! Samvetet klarade visst inte riktigt av total ignorans, vilket jag tyckte var gulligt!

Det blev ju ett återbesök i djungeln där på fredagskvällen och utan lilltjej på magen och en inte så bokstavlig tolkning av gps:en så hittade Oo den rackarns gömman rätt snart. Då var det dock inte längre någon FTF, men nu är den loggad i alla fall. Sedan blev det några till i Lerum när vi ändå var ute. Skönt istället för att fastna framför datorskärmarna! Vi hann ju ändå med några läskiga avsnitt av "Ghost whisperer" innan vi kröp i säng.

Det är en rackarns skillnad att bara jobba två dagar i veckan! Shit vad mycket som ska hinnas nu på så kort tid! Det är mycket utbildningar framgent vilket ju är det jag tycker är roligast! Många nya inköpare, även i Kina så det ska planeras, förberedas och uppdateras kurser och dess material. Tycker dock de kunde skicka mig till Kina att hålla utbildningarna där, men de skeppar visst hit dom istället. Äsch då! Hihi!


(Hohoho!)



Lilltjejen fick sin andra vaccinationsdos igår och liksom den första märktes inga biverkningar som tur var. Dessutom tog hon flaskan och åt under dagen! Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0