Kockerna


När jag var liten hade jag ett par vita finskor, sådana som de flesta verkar ha haft och också ha kvar! "Kockerna" kallade jag dom visst och vägrade ta av dom enligt vad jag hört. Nu har lilltjejen också ett par, söta va? Ulf och Catarina har precis varit här en sväng och överlämnade då denna ljuvliga gåva, tack så mycket!

Nytt och gammalt. Dotterns och moderns. :o)
Nu ska det förberedas inför kvällens grillning! Andreas och Elin kommer förbi, de har sprungit Göteborgsvarvet idag  - duktiga ena! Det slogs visst banrekord idag på både herr- och damsidan, se där.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Mamman hadde tydligen större fötter än dottern :)



Blir en sen grillning då, om ni skall vänta på att Andreas kommer i mål... ;)

2011-05-21 @ 18:52:22
Postat av: Linda till Stefan

Mamma kanske fick sina lite senare? ;o)

2011-05-22 @ 00:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0