I efterskott

Lyckades ju få till en bild på oss i sista minuten på vår bröllopsdag. Grattis till oss i efterskott! För två år sedan var vi i USA och på väg till Hawaii! Bara två år sedan men så mycket vi hunnit med sedan dess min älskade Oo!

Efter ännu en intensiv dag är det inte så dumt att åka hem från jobbet med vetskapen att det är den sista för veckan, hohoho!
Mötte upp Oo vid Bergumsvallen för att byta Gulingen mot en Saabis med avkomma i. Matat, underhållit och badat innan jag till slut kund fixa mig lite middag lagom till Oo kom hem igen.



Nu och då - puss min Oo!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, grattis i efterskott! :o)

2011-05-10 @ 22:20:20
Postat av: Linda till Anna

Tackar, tackar!

2011-05-11 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0