Gottigt


Mm, färskpotatis! Det grillades igår som sagt och åts så det stod härliga till, i varje fall hos mig! Fläskfilé, kycklingfilé, färska champinjoner, fyllda champinjoner, lök, paprika, beasås och så färskpotatis som fått färdigställas på grillen. Gottigt!
 
Oo tände också för första gången de där eldgrejen som vi fick i julklapp. Mycket trevligt!

Trevlig kväll med lite, eller mycket äppelpaj och så gav vi killarna däng igen i Brainstorm. Höhö!

Lördagen hann nog gå över i söndagen när jag påmindes att jag ju skulle vaktjobba den dagen. IFK mot Trelleborg. Ingen större panik, men att tiden krockade med Oos fotbollsträning. Så nu ska jag snart packa ihop oss och köra ut lilltjejen i sittern till honom på planen. Till de små fotbollsflickornas förtjusning. När jag senast hämtade henne där från jobbet satt de alla och lät lilltjejen gå från famn till famn. Att träningen börjat för en kvart sedan var det ingen som brydde sig om!
Men nu måste vi göra oss klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0