Lördagkväll

Titta vilken fin kamera! Ger finfina bilder och ger sådant härligt avtryckarljud så man känner sig som ett rikitgt fotoproffs. Problemet är bara att den fungerar mindre bra utan batteri!
Tog ju med mig den till kvartalen för att ta lite fartfyllda bilder, men det hände ju föga där jag plockade upp den för att ta en första bild! Bra Linda att ladda batteriet och lämna det i laddaren, duktigt!





Femtiotalet(?) taggade instruktörer fick smaka på nya koreografin ute på Lindholmen. Som vanligt fann jag musiken sådär med undantaget "Fire" med Scooter! Den har man svettats till många gånger på dansgolvet! Jag gillade den så mycket att jag köpte singeln! Scooters låtar passar grymt till combaten, och de har haft många av hans låtar i sina koreografier.
Jag kan dock inte påstå att det var mycket mer energi och styrka på mitt nu tredje pass sedan grav-uppehållet, men det var kanske inte att vänta heller. Styrkan däremot, vad bestod den mest av tro? Jo planka förstås! Aargh!
Ylva och hennes dotter som ska köra releasen i Kållered frågade om jag ville vara med på deras release om två veckor. Kul! Men fixar jag det? På rak arm kan jag ju säga att jag inte fixar styrkan! Jag får se hur jag gör...det vore ju kul!

Efteråt brummade jag till Mölndal där Oo och Tomas anslöt efter en flyttinsats hos Stefan. Mumsig köttbullemiddag och beskådan av dopklänningen som Monica nu broderat in Ronjas namn och födeleår på. Jättefint!



(Oo kommunicerar med sin dotter...)






(...och får följande mottagande!)


Kommentarer
Postat av: Anna

Så härligt glad! :o)

2011-03-12 @ 23:14:36
Postat av: Linda till Anna

Ibland så! :o)

2011-03-13 @ 13:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0