Kvällning

Förberett inför morgondagen, en västerbottenspaj. Är det bara här nere som folk har dille på denna enligt mig inte särskilt märkvärdiga ostpaj? Hittade färdigriven (äkta gudbevars) västerbottensost i frysen som hade ett bäst-före år 2010. I frysen gäller plus ett år minst enligt mig. Ingen av de som ska äta pajen läser min blogg ändå. Hoppas jag.

Trodde denna dagen skulle bli den första på väldigt länge som jag inte åkt hemifrån med lilltjejen men fick dra en snabbis till affären för en grej till middagen. Det har gått riktigt bra ändå faktiskt med sele, vagn och en nyupptäckt gåstol som plötsligt är riktigt rolig.

(Full fokus)

Ser verkligen fram emot att få golvet fixat nu så vi kan öppna upp ytan ordentligt! Fort har det gått, från att ha suttit som en vissen (och kinkig) planta stretar hon nu på i den motsträviga gåstolen av hjärtans lust. Helt plötsligt börjar man nå grejer på hyllor och liknande. It has begun!

Oo svär, travar ut i köket och sparkar till en stol. Kalmar gjorde visst 2-1 mot GAIS. Har aldrig förstått mig på det där med att gorma och påpeka spelet vare sig det är framför tv:n eller live på plats. Det är ju inte precis så de kan höra, eller bry sig för den delen. Men det är väl det där som en som jag helt enkelt inte förstår.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, så då blir det bråk om gåstolen till veckan? ;o)

2011-06-23 @ 22:30:35
Postat av: Linda till Anna

Jag tror nog din tjej har en hel del att lära min när det gäller finlir med gåstolen! ;o)

2011-06-24 @ 09:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0