Solen?

Det blev ett gäng "Ghost whisperer" igår. Inte direkt för att vi kände för ett rysmaraton med plötsligt uppdykande spöken i spegelglas och fönsterrutor utan för att lilltjejen vägrade somna. Vi kom väl till ro närmare ett-tiden och vid fem vaknade hon igen för att överflyttning till vår säng och matning. Tack och lov somnade hon om men då jag inte vågade röra henne blev jag kvar där balanserande på sängkanten där det fick sådär att sova vidare.
Men jag är laddad inför vår sommarcombat, hehe! Har inte superkoll på de andras gamla låtar men det går nog bra ändå. Huvudsaken jag har koll på mina!
Vädret är inte alls så bra som vi hoppades på, och då det nu blev som det blev inatt fick förmiddagscachingen vänta. Var är solen?
Har förresten glömt nämna den gigantiska högen med kläder som Monica shoppat åt lilltjejen i Ullared! Gekås är grymt ur barnklädessynpunkt för de som inte vill lägga en förmögenhet på kläder som ungarna växer ur på nolltid. Tusen tack!

"You're shining.
I feel U
I want U
I know your touch is all I need
I'm waiting - you´re shining!"
Det är ju solen som sista powerlåten jag ska köra det handlar om, hoho! Perfekt till sommartemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0