Grejar mera

Bulldegen står och jäser och Oo agerar datorsupport hos grannen. Jag gillar när han hamnar i fixarstadium så lite synd att dom ringde och avbröt hans fina flow! Sedan vi flyttade in för över två år sedan sprider nu alla spotlights i köksfläkten sina ljus! Grejer har hamnat på vinden och min egensnickrade fågelholk som öppnat sig igen har stängts och förseglats! De där röda fina holkarna jag fick i jul var lite svåra att hänga upp men jag tyckte ju jag lyckades hyfsat ändå. Sedan dess har två trillat ner, vilka som tur var inte var bebodda!
Oo var på gång att hänga upp dom igen innan han blev avbruten men kom och visade den ena holken. Den var ju visst bebodd - av getingar! Glömde ta en bild, men ett fint litet klotformat bo hängde i innertaket med larver på gång inuti. Fick nästan lite dåligt samvete som lät Oo förflytta huset ur huset men getingar inpå knuten är ju inte så trevligt.

(Oo grejar!)

Kommentarer
Postat av: Stefan

Tänk om man fick uppleva ett sådant flow.. ;)

2011-06-12 @ 17:34:50
Postat av: Linda till Stefan

Uppleva är ordet! Det är ju inte så jätteofta de händer så spontant! ;o)

2011-06-12 @ 17:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0