Seg

En osedvanligt seg dag, trots proviantering, återvinning och sväng inne i Lerum. Känner inte för något speciellt, vill inte något speciellt eller saknar något speciellt. Känner varken för korsord, bokläsning, lilltjej, virkning eller hjärndött tv-tittande. Har håglöst kollat de fåtalet bloggar och webbsidor jag följer femtioelva gånger. Inga roliga uppdateringar. Jag kommer inte ens på något att skriva själv. Hade ett uppslag med foto på gång men känner inte för att ge mig i kast med det just nu. Oo himlar med ögonen och håller sig undan. Är det nu jag skulle ha haft en smartphone med femtioelva meningslösa appar att leka med? Men hallå, jag har ju en dator! Tips på meningslösa kuligheter någon?

Kommentarer
Postat av: Stefan

kolla www.shockwave.com.. :)

2011-07-07 @ 21:15:16
Postat av: Anna

Jag skulle rekommendera en sväng med dammsugaren, dammtrasan eller gräsklipparen. Du får ju alltid lite energi av sånt. :o)



Hade själv en liknande dag igår. Var bara less allt. Kanske mådde vi lite för bra av att umgås? Kram!

2011-07-08 @ 06:51:40
Postat av: Linda

Tack Stefan! :o)



Anna: Det bidde faktiskt lite virkning sent omsider! :o) Men din teori ligger det nog något i! ;o)

2011-07-08 @ 09:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0