Kvällssol


Om man nu ska kosta på att annonsera på FB borde man väl tillse att texten, den lilla och liksom viktigaste som syns borde vara korrekt? Men en av tre är väl alltid något... eller nej förresten inte ens det!





Åkte upp och hämtade en inte så pigg och alert Oo. Laddade inför eftermiddagens träning med två cheesburgare på vägen upp och lite bärplockning innan vi åkte tillbaka. Minns allt plockande av vinbärsbuskarna i sommarstugan när jag var liten. Men när jag nu tänker efter minns jag ingen saft. Kanske någon gelé? Tror banne mig alla de där bären hamnade i den stora baljan och glas"urnorna" i bastun. Vin på vinbär? Tja låter ju logiskt.





Kommer hem från träningen och finner en inte så pigg Oo och en rätt så pigg lilltjej.




(Pigga!)





















(Inte så pigg!)


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, Johan och Andreas verkar vara i samma form idag :)

2011-07-31 @ 19:04:27
Postat av: Linda till Elin

Klenisar till manfolk vi har! ;o)

2011-07-31 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0