Koma - Combat - Koma


Svettiga nävar eller magknip, eller varför inte samtidigt hade varit att föredra framför min kropps sätt att hantera nervositet - rännskita! Nystartad som anläggningen är blir det inte så mycket deltagare till en början. Jag var riktigt nöjd med de sex bokade. Men ändå blev det femtioelva toabesök innan det var dags att köra igång. Får väl vara tacksam att ränneskitan försvinner så fort jag trycker på play i alla fall. Sju deltagare blev det, de flesta så gott som nybörjare men grymt duktiga och mycket nöjda efteråt. Fick väldigt mycket positiv respons av alla, som också uttrycktes till receptionen. Kul! Får se nu om jag liksom när jag körde i Sisjön får till ett troget gäng att köra med.

Inte så dumt att komma hem efter ett hårt träningspass och mötas av denna syn. Mina goingar!
Nu väntar Flygande Jakob innan jag ska inta soffläge - igen! Är gött trött i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0