Oväsentligheter

Mitt ena öga är större än det andra. Eller mer öppet snarare. Så är det rätt ofta va? Hm.
Hann ta den tuggan innan det började låta från korgen, så nu sitter jag här och skriver med en hand igen. Lite jobbigt.

Kom mig iväg till Allum idag, efter lång stund i sängen och matning av både mig och min avkomma. Hittade välbehövliga solglasögon innan lite kompletteringshandling på Ica. Man har inte tänkt på det innan, men nu ser man verkligen barnvagnar överallt. Överallt! Det kryllar av dom! Ingen fara för återväxten precis.
Kändes rätt skumt att gå där med vagnen för mig själv. Jag, med en barnvagn - med mitt barn? Hur gick det till?
Är barnsligt nöjd över min premiärtur på egen hand med upp- och ihopfällning av vagnen, höhö!
Sådärja, försök nummer två i korgen och tvä händer tillgängliga! Ska försöka mig på en form av recap av gårdagens psykologsession.


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra jobbat!

2011-01-20 @ 15:36:11
Postat av: Elin

Grymt att komma iväg o handla o fixa j, med bebis o barnvagn! Jag tror Andreas fick handla allt åt oss de första veckorna (månaderna?) :)

2011-01-20 @ 15:47:25
Postat av: Linda

Hoho, tackar! Ja det blev lite mäckigt mad både vagn och korg! Har inte riktigt fått in tekniken ännu om man säger så! :o)

2011-01-20 @ 16:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0