Lördag idag

Det är verkligen ovant att lufsa omkring en hel dag i morgonrock, men finner mig förvånansvärt väl till rätta i min prickiga mundering. Kanske för att den är så skön, kanske för att tuttarna är så lätt tillgängliga.
Denna dagen har börjat i samma prickiga anda som igår, men betydligt senare. Hon har sovit riktigt bra denna natt med matning och blöja typ var tredje timme. Så det känns som jag fått sova förhållandevis mycket ändå.
Idag blir det betydligt mera rush dock! Vi har så här dagen innan och efter mycket funderande beslutat att följa med den årliga veckan till Sälen! Om vi sedan stannar hela veckan får vi se. Avresa imorgon alltså, så nu är det kompletteringsshopping till Ronja eftersom det inte blev av igår, packning och röj här hemma som gäller!

(På väg ut till brevlådan, mitt nya DS-spel väntade!)

Det blev bara ICA Maxi igår då vi fastnade lite i Stefans nya hus som han köpt i Mölndal! Området såg jättemysigt ut och huset blir kanon när det är fixat och klart. Jag drabbades av trötthetsskov lagom till vi kom dit, så jag måste bli bättre på att ta vara på Ronjas sovstunder och vila själv.

(Kunde inte vänta tills vi kom hem!)


Väl hemma igen, vilket blev ganska sent på grund av en seriekrock på Marieholmsleden tittade grannarna förbi med en present och blommor!
De är så goa de två!


Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Förstår inte hur du vågar se ut som en dalmatiner just nu, Ceasar Milan är ju i stan!! :)

2011-01-08 @ 15:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0