Kvällen

Alla platser duger att sova på utom de dåliga. Vilka är det dåliga undrar man då, inga säger pappa! Det går att sova överallt!!!  Behöver man så sover man där det funkar! 
Okej, Oo fick skriva några rader medan jag hämtade mitt DS...
 
Traditionsenligt här uppe har det blivit lite Plump, där jag håller fast vid att det är många plumpar man ska ha!



(Svägerska)






(Svärmor)






Blir bortskämd här uppe så samvetet är sisådär, men energin är inte riktigt på topp. Har dessutom vansinnigt ont i skrevet, ok inte lika illa som för en vecka sedan men ändå. Känns som jag har ett sår som går upp varje gång jag går på muggen eller duschar. Bränner som fanken att man gruvar inför varje gång!
Dessutom känns hela höftpartiet konstigt och gör ont vare sig jag sitter eller går. Inte som foglossningarna dock, utan mer tja annan smärta. Känner inte för några långpromenader precis. Så har jag fått gnälla av mig lite.

Fick tag i barnmorskan som uttryckte viss förundran över att vi var i Sälen. Helst ska ju de nyfödda vägas en vecka efter hemkomsten, och här är vi höhö! Ringde till vårdcentralen här ni Sälen och kunde komma in imorgon för en snabb vägning. Det är ju omöjligt att känna hur mycket mjölk man producerar, så kan ju vara bra att få kollat att hon går upp som hon ska.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det finaste har man på bordet. ;o)



Kanske du ska kolla upp så att allt är som det ska "där nere"? Förhoppningsvis säger de att "det är normalt" men man vet ju aldrig...



Kram!

2011-01-11 @ 09:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0