Äntligen!

Tjo-hoo!! Äntligen är de tillbaka där de ska! Snacka om att jag har saknat dom, och även om svullnaden inte riktigt är borta så var det iaf tillräckligt för att prångla på dom igen. Domningarna är alltså fortfarande kvar och kan så förbli någon månad tydligen enligt barnmorskan. Fötterna är också på tillbakagång, så pass att jag kan ha mina gamla utslitna tillika uttänjda träningsskor som alternativ. Gött!

(Lovely!)



Oo har tagit hand om tösabiten sedan han kom från jobbet, så jag har fått en lång underbart härlig bastu! Mumma för mamma!
En portion ersättning och en pumpad portion redo för nästa mål ger tuttarna en skön paus. En härlig avslutning på en småtuff dag.

Första riktiga badet utan balja eller krångligt inlägg. Pappa kan!

Imorgon bitti är det psykologdags igen, och Oo ska vara med denna gång.


Kommentarer
Postat av: Anna

Jamengrattis! :o)

2011-01-26 @ 21:03:40
Postat av: Linda till Anna

Jamentackar! :o)

2011-01-28 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0