Tvagning

Make och barn har badat och slappnar nu av vid bordet. Nappen åker in och ut, men verkar ha accepterats något sånär. Typ när det passar.
Babysittern från Ullared har nu inte enbart accepterats av katterna, och den är riktigt bra med bärhandtagen som medför smidig förflyttning runt i huset.
Apropå huset så har höjningen av klinkersplattorna spritt sig. Det har fortsatt att resa sig längs den skarv där det började, så vi har en liten ås som nu närmat sig kaminen allt mer. Oo försöker få tag i "nybyggnadsförsäkringsbolaget", som vi nu sätter vår förhoppning till. Det så kallade konsumentskyddet ska gälla i tio år efter färdigställandet så vi klarar det precis!

Har ännu inte hört något från läkaren gällande min svanskota, så ska försöka pricka in den ynka halvtimmes telefontiden och få tag i honom.


Kommentarer
Postat av: Karin

Hej! Tassar bara in här och skickar en hälsning! Är inne och läser hur ni har det varje dag och det känns som jag måste ge mig tillkänna ibland.

Underbart såklart att du/ni mår bra och fröken R verkar nöjd!



Hälsningar från ett iskallt Stockholm

2011-02-22 @ 20:43:32
Postat av: Linda till Karin

Vad roligt att du fortfarande är "med" mig! :o) Tack än så länge känns det rätt bra, så man får hoppas hon förblir så här snäll! Xo)



Får hoppas det blir lite mindre kallt där uppe, liksom här där det visserligen är vackert soligt men ändå i kyligaste laget!

2011-02-22 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0