Lugn morgon

En nyklippt Oo! Det var sannerligen på tiden! Och denna gången är det inte jag som verkat med saxen utan han fick faktiskt låta ett proffs sköta det. Själv har jag tråcklat på mig ett par av mina vanliga jeans! We-ho! Det hade inte gått om de inte varit så låga i midjan kan jag säga! Har till och med plockat fram en tröja jag inte haft sedan magen började växa. Jag känner mig ju nästan som en människa!

Oo jobbar febrilt så länge han kan innan jag drar till Alingsås för en dos röntgenstrålning. Än så länge har vår avkomma inte vaknat ännu, så jag sitter mest och väntar på att så sent som möjligt få tömma tuttarna.

När vi bodde i Lindome hade vi typ en tredjedel av bänkytorna vi har nu, men ju mer yta desto mer grejer! Röjer man undan så tar det tre sekunder innan det är fullt igen! Dokumenterar ett ovanligt fall av mycket ledig bänkyta på ön som Bäbis sitter på!

Nej, nu ska jag passa på att sätta mig på muggan och skita i lugn och ro! Man får ju passa på när man har Oo hemma som kan rycka in om tösen stämmer upp i sång!

(Vår första Bäbis!)

 


Kommentarer
Postat av: Stefan

Kunde du vifta på svansen? ;)

2011-02-16 @ 18:27:42
Postat av: Anna

Härligt att komma in i sina gamla kläder. :o)

2011-02-16 @ 18:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0