Det var nåt nytt!


Vet inte om vägförhållandena var bättre idag då det kommit ännu mera snö, men till slut kom det ändå, blombudet!
Öppnar dess pappersomslag och ut trillar en liten minivariant av den stora buketten! De sitter ihop med det vita bandet. Har aldrig sett något liknande, men jag antar att det ska representera tillskottet i familjen vilket var lite kuligt! Avsändare var "Dina Elankollegor" så tack så mycket! :o)

Nu ska jag slänga fram tuttarna igen så Oo kan börja med mat åt oss vuxna. Har jag tur kanske jag får mig ett bastubad ikväll! Om inte kör jag martyrkortet "Du ska ju på egna kuligheter hela helgen!" med utskjutande underläpp. Höhöhö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0