Två i rött!


Titta vad fina vi är! Lite bättre tagna bilder finns på Kajas sida. Den blev bättre än jag kunnat föreställa mig och bytte om där och då på jobbet! Lite senare bytte jag tillbaka då jag nästan kände mig för fin! Men de bruna stövlarna gjorde den inte riktigt rättvisa heller, så det blir svarta nästa gång. Dessutom vill jag ju liksom spara den till julafton samtidigt som jag vill visa upp den för fler än julaftonssällskapet! 
Jag har ju alltid varit lite skeptisk till denna typ av "klänning" som är tightare under bysten och faller fritt därifrån (den har säkert något namn jag inte kommer på nu). För mig har det varit lite gravidklädesvarning som lätt fått vissa bärare att se tjockmagade ut, trots att ingen mage existerat! Och jag har ju ofta velat ha något finare som inte fått mig att känna mig som Tootsie! Men när jag nu drar Kajas design över huvudet trivs jag finfint!
Gick förresten alldeles utmärkt att låta två hårband agera ärmhållare för Lilltjejen. Det blev lite puffärm av det!

Det är inte klokt att det är jul om två veckor. Känns inte så för fem öre, men så har inte heller många knop lagts på att skapa stämning heller. Hur fanken hinner och framför allt orkar alla andra? Pynt, pyssel, bak och godistillverkning. Själv är jag nöjd över den nödtorftiga dammsugningen efter hämtpizza och nattning!
Men allt det där pysslandet kanske görs när jag tränar combat och, öh degar i soffan? Ibland undrar jag om inte jag är lat? Sminka sig? Orka! Modefreak? Näe! Heminreda? Varför? Umgås? Suck!

Nej, nu till något helt annat:
Provkörning! Över 20 olika Volvobilar bara för oss åtta medarbetare! Jag fick avvika efter halva tiden eftersom jag hade kurs att hålla, vilket passade ganska bra eftersom jag blivit åksjuk! Tydligen inget ovanligt när man brummar runt, runt på testbanan, och jag var inte ensam om det! Att bli åksjuk alltså.

(En syn jag nog kan vänja mig vid!)

Trodde jag skulle bli helsåld på XC60:n men den hade en tuff utmanare i lilla C30:n! SUV:en var ett skepp medan 30:n var som en gokart! Ööörn ööööörn!!


Kommentarer
Postat av: Kaja

Men shit vad ni är snygga!!! love



Och jag håller med. XC60n skulle det bli om jag hade pengarna...

2011-12-14 @ 21:54:09
URL: http://kajadesign.blogspot.com
Postat av: Linda till Kaja

Tack, och det är din förtjänst! :o)



Mm, en löneförhöjning som heter duga och man kanske har råd...!

2011-12-15 @ 06:24:07
Postat av: Anna

Jättefina! :o)

2011-12-15 @ 09:56:59
Postat av: Hannah

so... getting to lease one soon? =P

2011-12-16 @ 02:30:21
Postat av: Ninnie-Mitt liv med 3 prinsar

Så fina ni va. Ronja är verkligen super

2011-12-16 @ 06:49:55
URL: http://ninniejohanna.blogspot.com
Postat av: Linda to Hannah

Heh, dont think so.... keeping on dreaming!

2011-12-16 @ 12:32:20
Postat av: Linda til Anna och Ninnie

Tackar! Vi är båda jättenöjda! ;o)

2011-12-16 @ 12:33:00
Postat av: Hannah

Don't stop dreaming about it! Never know you might be like Christoffer one day! =)

2011-12-17 @ 03:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0