Tillbaka!

Min oväntade heldag alldeles ensam avnjöts till fullo. Ingen tv, ingen radio eller musik. Bara jag och tystnaden i huset. Löste korsord, läste lite bok, löste några korsord till och påbörjade en stickning. Sista halvtimmen innan avfärd till Kållered körde jag ett snabbsvep med dammsugaren och sopade ett ton björkfrön från entrén.
Som väntat var förkylningen långt bort när jag körde igång, svettades bara osedvanligt mycket och i bilen på väg hem kom hostan. Inte så farligt dock, känns bara otroligt skönt att ha fått en sådan lugn dag och så avsluta med en ordentlig genomkörare!

(I´m back!)


Kommentarer
Postat av: Stefan

IG? Är inte det Icke Godkänd? ;)

2011-08-26 @ 13:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0