Lite bara

Fåraktiga gardiner hänger nu på sin plats i lilltjejens rum! Lite stolt bara över mina första sömnader. När det gäller somliga saker är jag synnerligen sorglös, så det gäller att bara låta bli att bokstavligen talat syna dom i sömmarna.

(Oops!)

Fick låna med mig maskinen hem för att prova på kuddfodralet av fleecepingvinerna. Kom ju på att jag har en massa kuddar i soffan att kunna göra fina nya omdrag till! Jag ska bara hitta tyger och färger som funkar och på den fronten kommer jag ju sorgeligen till korta. Följer jag instinkten och köper de jag spontant faller för kan det ju bli vad som helst - som pingviner på mintgrön botten!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det blev ju bra! Se, du kan ju visst! :o)

2011-08-19 @ 23:47:02
Postat av: Anonym

Hehe, tack men du skulle sett hur jag gjorde! Xo)

2011-08-20 @ 17:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0