Downtown

Varför jag så sällan äker in till stan. Framför allt under sommaren och turistsäsongen! Men näe, riktigt SÅ illa var det inte bara man vet vart man ska åka.


Hittade en av de saker jag föresatt mig i den lilla butiken gaga på Vasagatan. Lilltjejen har stassen för imorgon klar! Själv hoppas jag på bra väder inte enbart för brudparets skull utan även min egen då jag återanvänder den tunna klänningen jag köpte enkom för ett annat bröllop. Hela poängen falierar liksom om man ska måsta dra tjockiströjan över alltihopa. Klämmer ner fossingarna i klackskorna som också inhandlats enkom för något annat bröllop då Oo skakade på huvudet åt de nyare mer fotriktiga skorna jag köpte för mina post-graviditets-något-större fötter. De får följa med dock då jag aldrig kommer att fixa de nästan tolv timmarna det lär bli med dit- och tillbakafärd i klippetiklackskorna.

Gårdagens sug fick sin tillfredsställelse idag. Varm munk i Brunnsparken! Nom-nom!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jadu... andra skor är nerpackade, kommer nog byta så fort man kan ;)

2011-08-12 @ 17:32:54
Postat av: Linda till Elin

Haha, ja under brudklänningen syns det ju ändå inte! ;o)

Ses imorgon nu, lycka till! ;oD

2011-08-12 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0