Min dag

Hallå där, en spruta sjukdomar i vardera benet och så får man inte ens ett Bamseplåster! Det goda humöret försvann lika snabbt som sprutornas innehåll tömdes, men sekunden senare var det bra igen. Det är noterat i handlingarna att hon på sin tremånadersdag uppnått 62 cm och dryga 6,7 kilo.

(Buääh!)




(Lunch i farten - eller inte)





(Lunch till mamma)






Det blev några timmar för att hämta framkallade foton, inhandla febernedsättande utifall att, misslyckas med att hitta två cacher och handla.
Oo följer en IFK-match med stort intresse(?) och jag känner mig alldeles för disträ för att få ned något kvalitativt här just nu.
Läge för DS alltså intill Oo i soffan!


(Efterrätt till mamma!)





Kommentarer
Postat av: Karin

Men inget Bamse-plåster? Va snålt och tråkigt!

Kommer ihåg att jag också brukade amma bakom ratten. Ganska smidigt tyckte jag :-)

Hoppas lillan inte får så mycket feber nu är hon sover så bra :-)

Ni ser ut att bo så mysigt, är det "på landet"?

Ha en skön dag!

Karin

2011-04-05 @ 07:45:17
Postat av: Linda till Karin

Visst var det! Ett Bamse vore väl det minsta att begära! ;o)

Hon verkar ha klarat sig finfint tack och lov! Sovit hela natten, käkat frukost och sover nu vidare!

Vi bor ca 30 minuter från Göteborgs centrum, rakt ut i skogen skulle man kunna säga :o) Eftersom vi har näst sista huset på återvändsgata, och inga hus på motsatt sida har vi det väldigt lugnt med skogen tätt inpå.

Tack detsamma! :o)

2011-04-05 @ 09:35:21
Postat av: Anna

Ni bor i skogen. Punkt. ;o)



2011-04-05 @ 10:03:14
Postat av: Stefan

Anna, tilläggas kan väl att det är ett litet skogstjärn utanför och massa jobbiga backar på vägen ner till skogstrollen! :)

2011-04-05 @ 10:54:03
Postat av: Karin

Åh vad mysigt!

Jag har kompisar i Bollebygd är det i närheten?

Blev så sugen att jag suttit på hemnet sen igår och letat hus mer på landet :-)

Vi bor 2 mil norr om Stockholm, men precis vid tåg o motorväg och stora köpcentrum mm bara några min gångväg bort. Inte så mysigt alls.

Hoppas lillan klarat sig vidare från feber!

Karin

2011-04-07 @ 09:55:34
Postat av: Linda till Karin

Bollebygd är inte särskilt långt härifrån, jag kör igenom där på vägen till Borås. :o)

Hm, praktiskt med shopping på gångavstånd men motorväg är ju sådär. Med lite fantasi kanske man kan låtsas att det är en fors som brusar och inte trafiken? Xo)

Tack hon verkade klara sina sprutor finfint!

2011-04-08 @ 15:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0