Litet till kvällen

Att man aldrig lär sig. INTE handla när man är hungrig! Lika bra att erkänna att ett Kinderägg slank med också.
Och nej, det är inte samma bild som igår.
 
Eftersom Oo är på GAIS-match orkade jag inte göra annat än en repris. Men hallå, den är ju nyttig iaf! Så nu kan jag med gott samvete gå lös på påsen intill! Heh.


Var så uppslukad av det frostvackra landskapet i morse att jag nästan missade grejen på andra sidan vägen. Lite svårt att missa den i och för sig! Jag vet inte riktigt vilket alternativ som är "bäst" för den stackars bilägaren. Att vandaler knuffat den från pendelparkeringen över kanten, eller att föraren själv på något sätt lyckats köra över. En knepig och definitivt oväntad syn var det i vilket fall för oss morgonpendlare, som jag förberedd på vägen hem kunde dokumentera.

Mötet med psykologen gick väl "bra" men känner mig rätt nere nu. Orkar inte gå in på samtalet nu. Ska ta mig en kort promenad och sedan ta mina ostbågar och lägga mig i soffan.


Kommentarer
Postat av: Anna

Uj... Jag skulle nog börja gråta om det var min bil. :o)

2010-09-29 @ 18:22:17
Postat av: Linda till Anna

Ja, det hade nog jag med. Särskilt tror jag om jag själv lyckats placera den där!

2010-09-30 @ 08:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0