Förberedelser

Men inte för mig! Väldigt trevligt att sitta och se andra arbeta, och av någon anledning extra trevligt när det är manfolk! :o) Drog på förmiddagen iväg för att handla lite samt shoppa garn!

Har ju nya projekt jag vill starta, trots att de oavslutade samlas på hög!
När jag kom hem var arbetet i full gång och Oo grejade med en massiv karaokeutrustning!
Nu är köket fyllt av väldoftande marinader! Grillbuffé ska det bli med pastasallad och annat mumsigt!

Några timmar kvar tills det är dags, så jag ska försöka slå mig ned med mitt nya stickprojekt en stund. Tycker jag är skitduktig som inte är stressad, nojjig eller vill lägga mig i pojkarnas förberedelser! :o)
När jag lade in bilderna visade det sig att Oo redan varit i farten. Något konfys blev jag över denna på Tomas. Vad i hela friden är det han gör? Kan säga att jag inte kunde lista ut det.


Får lägga in en hygglig bild på honom också :o)



Its up and running! Andreas och Oo måste såklart testköra! Just nu har Tomas tagit över och jag lovar att det låter betydligt bättre än de föregående! ;o)
Idol here they come!









 


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra Linda, luta dig tillbaka och njut... av skönsången :)

2010-09-11 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0