Öh va?

Alltså ursäkta, men HAHAHAHAHAHAHA! Trodde det var ett skämt, men de finns och distribueras också! Över tusen spänn och du kan förpuppa dig själv i valfri färg, kvalité och mönster. Enkelt och bekvämt hemmavid kanske, och även om jag är stor förespråkare för det bekväma framför det mest moderiktiga så skulle jag nog inte känna mig särskilt bekväm iklädd denna på stan!

Skulle inte förvåna mig om de blir superinne. Men igen, varför inte? Lätta på pressen att ha senaste modellen på tröjan och hetaste märket på byxorna genom att låta denna fylla en motsvarande funktion som skoluniformen kan göra. En för alla, alla för en typ någonting.
Eller så är det dragkedjan hela vägen upp över huvudet som jag hakar upp mig på. Vad är meningen med det liksom? Gör ett par hål åtmindstone för ögonen så kan det bli ett hippare variant till burkan. Eller snarare töntigare. Glöm rånarluvan, nu är det rånaroverall som gäller, total anonymitet och smidighet i ett till det facila priset av knappa 1400 spänn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0