Kvällen

Försökte hjälpa Oo lösa en mysterycache igår. Det gick sådär.

Annars tycker jag att algebran var bland de roligare momenten i grundskolematematiken, men det hjälpte föga mot procenten och lästalen. Ack!

Blev våldsamt sugen på raggmunkar med bacon, så stod och stekte för fullt medan Oo kom hem från sin sista träning för säsongen med flickorna på Bergumsvallen.
Sen blev det en bastu medan Sverige åkte på däng i EM-kvalmatchen mot Holland.
Hittade hela min älskade familj i soffan när jag genomvarm kom ut igen. Oo har varit rätt trött på sistone. Vid senaste blodlämningen hade han lägre värde än vanligt med 134 eller vad det nu var. Mm, lägre för honom alltså. Själv antar jag bara att mitt 117 förbättrats något eftersom jag inte upplevt den där konstiga segheten igen.
Har nu hakat på FL-tråden för oss i Götet som väntar i januari och fick tipset att mina krypningar i armar och ben kunde bero på magnesiumbrist. Det är som rejäl träningsvärk där spänning och avslappning samt massage mildrar något.


Detta är min typ av humor, äkta eller inte!

Ett annat exempel på min humor är Audis reklam där deras filmer brukar avslutas med en basröst som säger "Das auto".
Nu och då ser jag deras lånebilar rulla omkring, senast imorse och kan då inte låta bli att dra på smilbanden!

Så enkelt och så kul!!



Kommentarer
Postat av: Stefan

Das Auto, det är VolksWagens reklam.. :o)



Men jag håller med om att det blir galet på svenska, skitbil helt enkelt.. ;o)

2010-10-13 @ 11:06:01
Postat av: Linda till Stefan

Så bra koll har jag! Volkswagen! Inte konstigt jag inte hittade något klipp! Xo)

2010-10-13 @ 11:19:48
Postat av: lovisa

GodmorgoN:)

2010-10-13 @ 11:36:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Som gravid har man som alltid brist på nåt. ;o)

2010-10-14 @ 08:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0