Kan inte låta bil, jag menar bli!

Av någon anledning kom vi in på bilar på vägen till jobbet. Nu har vi ju Saabis som förhoppningsvis lär hålla ett tag, men Gulingen börjar ju bli till milen. Den var ju inte mycket yngre än Goldie, så något större haveri är ju inte omöjligt i princip när som helst. Jag tycker nya Renault Megáne är fin efter de gånger vi haft den som hyrbil, men av någon anledning hamnar jag på Gulingar ändå! Megánen finns inte som gul, och dessutom är modellen jag gillar svindyr. Men Seaten i Karlskrona med sina drygt åttatusen mil är ju rätt ok, och så är det ju en äkta Guling! :oD

Hehe, undrar om ens prioriteringar kommer att förändras när man blivit föräldrar? Guling? Larvigt! Men just nu är jag så kär i min Guling och tycker det vore så kul att kunna fortsätta köra en sådan ett bra tag till. Fast det är klart, skulle någon dumpa en gyllene S60 i mitt knä skulle jag nog kunna tänka om! Höhöhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0