Grattis Monica!

Glömde totalt bort att fota tills middagen i princip var över. Fick fullt upp så fort jag kom hem med att hjälpa Oo med det sista. Han tajmade det perfekt och gottigt blev det! Jag hade inte alls några problem med att vilja lägga mig i eller komma med "goda" råd. Utan Oo bad själv om råd där det behövdes. Lite telefonsupport när jag var på väg hem! :o)

Trots att jag knappt gjort något är jag duktigt trött i ögat nu och klockan är inte ens halv tio. Oo ska upp i ottan för innebandyn, så det lär bli rätt tidigt sänggående för oss som vanligt.
Imorgon är det visst GAIS-match på Gamla Ullevi, men jag har inte bestämt mig ännu för om jag vill följa med eller inte. Det enda jag har på programmet är ett besök hos Elgiganten och förhoppningsvis få ut en ny kamera. Det är rätt skönt att inta ha mera planerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0