Sold!

Lade ut mitt skrivbord på Blocket i söndags. Nu har det hämtats av nån snubbe från Frölunda. Snacka om smidig affär! En kvinna mailade om bordet och dess mått, jag svarade och ringde upp när jag hade måtten hemma. Hon tog det rakt av utan att diskutera pris, och sade att en annan skulle komma och hämta det. Så dagen efter ringer denne snubbe, jag fixar två ben för 100 spänn på Ikea och till kvällen dyker han så upp, betalar och åker, klappat och klart! Sexhundra spänn tack och bock!

Oo grejar med vår nyinköpta "RF-modul som ska ändra frekvensen på vår satellitbox för att inte störa det marksända utbudet" (citat från Oo inifrån badrummet). Jahapp säger jag och sammanfattar det med att han fixar för att vi ska få alla tv-kanaler på båda tv-apparaterna med en digitalbox. Duttig Oo!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0