Hahahahahahaha!!


Jag älskar "professionella" människor som vågar bjuda på sig själva och sin business!

(Liiiiiiten fisk!!!)

Det blev visst ingen innebandy för Oo idag, vilket han upptäckte när han väl var på plats. Så han cachade lite medan jag låg och svettades i badkaret. Har sovit riktigt dåligt inatt med trampande katter, ond rygg, hostande, slemmande, svettande (ursäkta dålig grammatik) och brännande hals pga snarkningar. Tack vare dom fick Oo också en jättebra sömn...
Ska se om vi kan få något nyttigt gjort idag.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hehehe ja jisses vilken mini firre :D

Fast mina katter är så kräsna att de äter inte fisk, men äter därimot mycket annat konstigt som de inte bör gilla :)

2010-11-13 @ 20:13:07
URL: http://annadenisekarlsson.blogg.se/
Postat av: Linda till Denise

Jag tror våra bortskämda barn inte heller skulle gilla att få en hel fisk sådär. De skulle nog undra vad sjutton det är för något de fått framför sig! HAr ett svagt minne att jag gav Maja en strömming där i början. Hon bara glodde på den, sen på mig som "är det meningen jag ska äta den??" Xo)

2010-11-14 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0