Götet - Nordpolen ett stenkast bort!

Årets första! Och sista! Gulingen fick en påfyllningen för sexhundra spänn och jag en skumtomte för två nollor mindre. Varje år gör jag samma miss, tycker de ser så goda ut där de ligger vid kassan, men trots att jag innerst inne vet att jag egentligen inte gillar dom, så köper jag! Fötterna åkte ut genom fönstret någonstans vid Eriksbo. Blörk!

Oo köpte mera lådor till hall-garderoben så vi var hemma i princip samtidigt. Ska börja flytta över lite grejer senare. Massor av välbehövligt förvaringsutrymme, tjohoo!

Oo hade pratat med Trevor på sin väg hem. De har planer på att kanske hälsa på oss i sommar! Han ville göra något speciellt när han var här, typ åka till Nordpolen! Seriöst, han tyckte man kunde ta en helikopter, eller gick det inte flyg? Gullige Trevor, amerikanare i ett nötskal? Fniss!


(Bäbis och Oo, kan ligga var som helst!)

Hade idag en ambition att gå en promenad. Inte för att jag vill och mycket hellre lägger mig i soffan, utan för att jag behöver det. Jag tillskriver min trötthet brist på fysisk aktivitet, och kanske lite lägre blodvärde, och så en mage jag inte är riktigt van, och det faktum att det så här i slutet på dagen inte är ett dugg skönt att promenera i skor som klämmer extra mycket. Hallå, var är ett löpband för promenad framför tv:n när man behöver det!?
Snark.


Kommentarer
Postat av: Anna

När man är gravid och är trött så betyder det i 99% av fallen att man behöver sova. INTE promenera. ;o)



Kram!

2010-11-16 @ 22:23:01
Postat av: Linda till Anna

Okej, det är alltså den där tvärtomgrejen som att det inte funkar att "träna bort" smärta och så? Inte aktivera bort tröttheten! Xo)

2010-11-17 @ 09:55:50
Postat av: Anna

Hihi, japps. Precis den. ;o)

2010-11-17 @ 10:30:49
Postat av: Stefan

Inte konstigt om Oo kunde somna där, kaffebryggar står ju precis lagom tillgänglig! :o)

2010-11-17 @ 11:43:14
Postat av: Linda till Stefan

Han försökte lägga huvudet under bryggaren för direktservering, men tror nog det skulle bli lite VÄL varmt i strupen! Xo)

2010-11-17 @ 12:57:10
Postat av: Elin

Tips: Det finns ett café i Vara som heter Nordpolen, ta med dem dit! :) Riktigt gammaldags så det kan nog vara lite exklusivt och annorlunda för dem ;)

2010-11-17 @ 15:38:05
Postat av: Linda till Elin

Haha, då skulle de ju faktiskt kunna säga att de varit till Nordpolen! :o)

2010-11-17 @ 17:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0