Snart påsk

Avslappning i soffan med sin man och lurviga barn är mycket trevlig sysselsättning! Trött i kroppen efter combatpasset som idag hade sju deltagare. Vi har blivit ett gott litet gäng där ute och de är så duktiga! Morgondagens pass är fullbokat, när jag och Ylva ska fightas som påskkärringar! :o) Jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig förutom det gröna linne jag skaffade till Powerpuff-temat. En påskkärring ska väl ha nån form av mångfärgad kjol va? Men hur lätt är det att kicka och knäa med en kjol? Inte för att jag har någon sådan för den delen heller. Huckle på huvudet? Hur varmt blir inte det då? Fräknar och rödmålade kinder blir jättebra när jag glömmer bort och torkar svetten som har en förmåga att forsa! Vilket som så lär det bli riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0