Snart dax för nästa jobb

Jag har långärmat under min stickade stortröja plus ponchon och f-r-y-s-e-r! Är iskall om händerna och önskar jag kunde åka hem och sätta mig i bastun! Den enda bokade har blivit tre till kvällens pass, så det ser ju onekligen ut som det blir av att röra på fläsket ikväll också. Då får jag upp värmen i alla fall!
Oo är på väg hem från Malmö efter en dag på deras lager där nere. Ute skiner solen. Det doftar kryddiga indiska rätter från Sundars plats. Han käkar enligt honom lunch, och det luktar otroligt gott! Själv har jag avnjutit två torra medhavda ostmackor som jag ska stå mig på under passet. Känns som det blir en tidig kväll ikväll.


Kommentarer
Postat av: Odinanastasia

Thank you for the card so that I may look on the website. I love the picutres. I will continue to look on the website to observe you latest pictures.

2011-04-26 @ 10:35:50
URL: http://odinanastasia.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0