Pyssel

Var lite småstressad igår, vilket stackars Oo fick erfara. För en gångs skull kom jag hem först, eftersom han besökte sin farmor. Jag satte mig direkt med mitt planerade projekt och lämnade inte stolen mer än för att äta de varma mackor som Oo gjorde till mig. När klockan passerat tio var jag klar och slocknade efter lite "American idol"-tittande. Tänk att man alltid ska vara ute i sista minuten!
Det var väldigt längesedan jag gjorde något liknande, men förutom tidspressen var det ganska roligt! Men så är det ju rätt stor skillnad på att måsta och att vilja, och jag ville! :o)
Lite trött i ögat idag, combat ikväll och imorgon och sedan åker vi till Luleå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0