Post kvartal

Glömde förstås kameran till kvartalen så det får endast bli en på lunchen väl hemma. Äkta färdigpytt från frysen för trötta muskler. Johan, en combat-Sportlife-kollega som tränar MMA (Mixed Martial Arts) assisterade Pernilla för den nya "shoot"-rörelsen som var grymt jobbig för benen! Den är lite anpassad efter combaten, men vi fick träna på den kompletta tekniken för att fälla motståndaren och jag kände än en gång att jag saknade Krav Maga-träningen ute på Tjörn!
Som vanligt kände jag lite sådär inför den nya releasen. Låt tre var grym, sexan med sin "Pirates of the Carribean"-influens inte heller så dum, men annars vet jag inte riktigt. Dvd:n går redan och ingen riktig go i låt fem som nu rullar. Menmen, jag ska inte fastna här just nu, det är plusgrader ute så synd att inte gå ut och avnjuta dom!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas att passet känns bättre efter lite genomlyssningar!! Ofta växer ju olika låtar ju mer man lyssnar på dem....

2010-03-07 @ 21:08:13
Postat av: Linda till Elin

Ja det brukar ju vara så, och framför allt när jag lär mig koreografin till så växer låtarna ännu mera. Jag får bara ha lite tålamod! :o)

2010-03-08 @ 11:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0