Ännu mera krax

Jag vet och Maja verkar hålla med fullständigt. Laptops i sängen 07.44 på lördagsmorgonen. Vi är beroende.
Älskar min bakgrundsbild från Na Pali coast Hawaii, någon gång ska vi tillbaka dit!

Jag blir väldigt sällan hes men nu undrar Oo om jag kommit i målbrottet eller nåt. Mår annars ganska ok faktiskt. Idag står det sko- och byxshopping på schemat. Sedan hoppas vi kunna cacha lite utöver de vanliga helgsysslorna som tvätt, dammsugning och röja undan allt-som-man-dragit-fram-under-veckan-så-varenda-yta-är-täckt svep.


Hann ta en bild innan jag fläkte ut datorn över Maja. Hon är så himla söt när hon ligger hårt ihoprullad, som en kanelbulle!
Enda gångerna Fia kan ligga så snyggt är när hon ligger i sin plastbunke, annars brukar det likna mer utfläkt hund på henne...


Hoppas hoppas det inte blir värre än kråkkrax för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0