Hemma igen

I lagom tid att hinna packa upp, äta lite och hämta andan från bilresan hem från Stockholm, fick jag köra ned till Sisjön och mitt combatpass. Lite seg och trött men som ett trollslag försvinner allts sådant när man kör igång! Nio deltagare blev det idag, helt grymt juh! Vi körde så speglarna immade vilket aldrig hänt förut! Shit vad kul det är och deltagarna så duktiga att ens egen energi bara boostar! Fy vad jag kommer att sakna det!
Berättade att jag nog bara kunde köra några veckor till och varför varpå de tyckte att jag väl bara kunde komma och skrika på dom när jag blivit för tung att faktiskt utföra rörelserna själv? Xo) Jag ska banne mig försöka köra så länge jag bara kan, och när jag inte kan kicka eller hoppa lika högt längre får deltagarna göra det istället med råge!
Sista dagen av vår cachingweekend så. Vi loggade några mysterycacher i Gävle innan vi vände kylaren mot huvudstaden och systeryster. Värmen höll i sig, så väl framme var det riktigt skönt att bara sitta på deras nya altan på den skuggiga framsidan. Fick låna deras mycket illustrativa "Ett barn blir till" där den naturvetenskapliga sidan av mig fann början väldigt intressant och fashinerande. Sedan blev det detaljerade bilder på foster, förlossning och skrynkliga nyförlösta barn som bara såg fula ut, och plötsligt sjönk det in att jag faktiskt läste om något som pågick för mig just nu, och det som komma skulle. Då var det inte riktigt lika fashinerande längre och rädslan för det som komma skulle ramlade över mig igen. 
Jag ska dock inte gå in på det nu. Känner att jag inte kan fokusera riktigt, då vi körde igång "Ghost whisperer"-boxen. Efter första avsnittet blev inte en mening skriven och vi snörvlar båda två! Nu är andra avsnittet på gång! Kan lägga in lite bilder bara. :o)






Kommentarer
Postat av: Anna

Ja men välkommen hem! :o)

2010-07-05 @ 22:25:05
Postat av: Linda till Anna

Jamen tackar! :o)

2010-07-06 @ 09:24:21
Postat av: Ninnie

Men va kul att du har en blogg. Den är jättefin och ni är superfina.



Hoppas allt är bra med er.



Sköt om dig



kram

2010-07-07 @ 14:24:42
URL: http://ninniejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0